Anna MacnarHRM Institute, CEO

    Doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding.

    HRM Institute http://www.hrminstitute.pl/ od 2012 roku prowadzi ogólnopolskie badanie Employer Branding w Polsce oraz organizuje konferencje Employer Branding Management Summie (www.ebsummit.pl)

    Opis wystąpienia:

    Współczesny employer branding musi budzić emocje. Najlepsze marki pracodawców świata, to te marki, które zrozumiały, że walczą nie o rozum kandydatów, ale o ich serca i umysły. A tę walkę można wygrać tylko budząc silne emocje. Czy do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy można wykorzystać właściwości ludzkiego mózgu? Podczas spotkania przedstawię wyniki badania dotyczącego emocji w employer brandingu oraz przedstawię przykłady firm, które z sukcesem wykorzystują emocje w swoich kampaniach przyciągających kandydatów i utrzymujących zadowolenie pracowników.