Piotr PszczółkowskiPrezes Zarządu HRtec

    Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad 14 lat wdraża systemy informatyczne w obszarze HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Ukończył dwa fakultety: z zakresu politologii oraz z zakresu prawa na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentem dwuletniego studium pedagogicznego z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim uzyskując uprawnienia edukacyjne. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej i innych uczelniach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Członek Zarządu Human Resources Cluster. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami,. Autor wielu publikacji i artykułów. Akredytowany konsultant Insights.

    Opis wystąpienia:

    Grywalizacja w contact center: jak firma ubezpieczeniowa zmotywowała pracowników do wydajniejszej i bardziej satysfakcjonującej pracy.

    Wraz z wejściem na rynek pracy pokolenia tzw. Millenialsów, kwestia motywowania pracowników oraz podnoszenia poziomu ich zaangażowania staje się coraz większym wyzwaniem dla firm. Obecnie, kiedy pracownicy widzieli już wiele, standardowe działania firm często nie wystarczają. Istnieje jednak rozwiązanie, które nie tylko pozwala uporać się z tym problemem, ale też… sprawia pracownikom frajdę. Na przykładzie jednego z naszych Klientów – firmy ubezpieczeniowej, opowiem jak udało się tego dokonać.

    www.hrsys.pl