Ze wszystkimi rzeczami w życiu, niektórzy ludzie robią niektóre rzeczy lepiej niż inni. Ale są tacy, którzy są głową i ramionami nad resztą z nas. Tak samo jest z wykorzystaniem mediów społecznościowych w rekrutacji.

Nasz panel dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, która firma ich zdaniem robi to lepiej niż ktokolwiek inny. Możesz się nie zgadzać lub mieć swoje własne preferencje, daj nam znać.

Ariel Jolo

Julia Cacciapuoti, choć sama nie jest rekruterem (jest szefową działu rekrutacji w jednym z największych banków na świecie), wykonuje świetną robotę utrzymując swoją sieć na bieżąco z nowościami i programami, które prowadzi. Widziałam, jak szybko dobrze napisany przez nią post może mieć duży zasięg i zaangażowanie, tylko dzięki temu, że jest szczery i istotny.

Ariel Jolo, Global Employer Brand Manager, w Medallia.

Adrian Cernat

L'oreal Team - posiada stronę na Facebooku z ponad 2,3 mln obserwujących oraz strony na Instagramie podzielone pomiędzy kraje, z dedykowanymi treściami dla ich puli talentów.

.

Adrian Daniel Cernat, CEO & co-founder SmartDreamers

Sarang Brahme

Dan Doherty jest świetnym rekruterem w mediach społecznościowych w Capgemini UK, który wykorzystuje swoją obecność na portalach społecznościowych, aby mówić o istotnych treściach, marce Capgemini, wydarzeniach, które prowadzą do budowania emocji wśród kandydatów, co prowadzi do składania podań o pracę. Jest aktywny głównie na LinkedIn, Twitterze i Instagramie, a także angażuje się w grupy talentów absolwentów.

Sarang Brahme, Global Social Recruiting & Talent Brand Manager, Capgemini.

Carmen Collins

Dam dwa kciuki w górę jednej z naszych własnych rekruterek Cisco, Frances Bettis (@francesbettis_recruiter na Instagramie). Jej konto jest jej, niefiltrowane, co sprawia, że kandydaci chcą się z nią połączyć.

.

Carmen Collins, Social Media & Talent Brand Lead, Cisco.

Cameron Brain

Wszyscy tutaj w EveryoneSocial jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Shaundy Zilich i jej zespołu w Qualtrics. Nie tylko robią świetną robotę wykorzystując social do rekrutacji, ale ich firma jako całość wyraźnie ma social w ich dna. Szczególnie ich nacisk na doświadczenie pracowników - wszystko od tego, co dzieje się w biurze do podkreślania wakacji i innych zewnętrznych doświadczeń ich pracowników - jest super wciągające i kuszące.

Cameron Brain, CEO & Co-Founder, EveryoneSocial.com.

Mark Cavanagh

Nasza własna Holly Olugosi - wewnętrzny talent, partner szkoleniowy i rekruter z zawodu - rolą Holly jest przyciąganie, rozwijanie i zatrzymywanie najlepszych talentów rekrutacyjnych w Grupie ONE. Jako rekruter, Holly rozumie niuanse rekrutacji i wyzwania, przed którymi stoją jej koledzy - postanawia wykorzystać tę wiedzę na swoją korzyść. Omawiając pułapki kariery w rekrutacji, Holly jest w stanie zaangażować swoich odbiorców w kreatywną dyskusję, konsekwentnie dostarczając wartość wykraczającą poza samo zamieszczanie naszych najnowszych ofert pracy.

Mark Cavanagh, kierownik ds. marketingu w The One Group.

Victoria Sorensen

Zawsze lubiłam Steve'a Warda, Andy'ego Headwortha i Grega Savage'a jako dobre przykłady do naśladowania dla rekruterów.

.

.

Victoria Sorenson , starszy doradca ds. talentów, Oracle.

Othamar Gama Filho

Cóż, to nie jest rekruter, ale raczej lider rekrutacji, który moim zdaniem bardzo dobrze wykorzystuje media społecznościowe do zatrudniania i pomagania innym firmom w zatrudnianiu, a tą osobą jest Lou Adler .

.

Othamar Gama Filho, CEO w Talentify.

Stephanie Scher

Ponieważ nasz Talent Brand i Recruitment Marketing Team wspiera i szkoli naszych rekruterów (i innych pracowników Vanguard!) w zakresie mediów społecznościowych, mamy wielu pracowników, którzy dobrze wykorzystują media społecznościowe. Roy Cooper i Danielle McCormick to dwa świetne przykłady. Ich sekret? Nie tylko zamieszczają oferty pracy; zamieszczają je regularnie i dzielą się zrównoważoną mieszanką treści, w tym ofertami pracy, naszym blogiem o karierze, przemyśleniami Vanguard, wydarzeniami i działaniami. Priorytetem jest dla nich również obserwowanie swoich kanałów informacyjnych i regularne angażowanie się (lajkowanie, komentowanie, udostępnianie) w treści, które pojawiają się w ich kanałach.

Stephanie Scher, Talent Brand|Social Media, Vanguard.

Eva Baluchova

Nie potrafię wymienić tylko jednego rekrutera. Polecam przyjrzeć się takim influencerom jak Hung Lee, Jan Tegze, Guillaume Alexandre, Matej Matolin, Hannah Fleishman, Katrina Collier. Mój kolega Reggie Ebbe dał mi świetną wskazówkę, aby przyjrzeć się Ellen van Dieren z Amsterdamu. I to była miłość od pierwszego wejrzenia! Jej historie na Instagramie są genialne. Jest wciągająca, zabawna i pouczająca - wnosi energię i wyzwala ciekawość, by dowiedzieć się więcej.

Eva Baluchova, Talent Lead, Levelup Ventures.

Podziel się tym wpisem:

Share on LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email