A co, jeśli Twoja marka nie jest pojedynczą organizacją, ale rodziną kilku marek, z których każda ma własne priorytety, konkurentów i docelowych kandydatów? Takie wyzwanie stanęło przed LexisNexis Risk Solutions Group (RSG) w 2020 roku.

Pod kierownictwem dyrektor ds. marki pracodawcy Shelley Jeffcoat, firma wprowadziła EVP, która służyła każdej z jej ośmiu marek, pomagając im jednocześnie wyróżnić się jako pracodawcy. Aby to osiągnąć, zespół Jeffcoat potrzebował strategii tak wyjątkowej, jak ich organizacja.

Jak najwcześniej skoncentrować się na marce

Już na etapie badań, zespół Jeffcoat porządkował dane według marek. Z pomocą zewnętrznej firmy badawczej, LexisNexis RSG zbadał docelowych kandydatów i dane demograficzne każdej marki, jej konkurentów, funkcje i inne.

Myśl szerzej niż promocja

Decyzja o wyposażeniu każdej submarki LexisNexis RSG w jej własne EVP nie była tylko marketingowym sprytem. Konkretne podejście sprawiło, że firma stała się bardziej konkurencyjna jako pracodawca i nadal ma wpływ na podróż pracowników.

Zachęć pracowników do udziału

Przed wprowadzeniem EVP, pracownicy mieli trudności z zaangażowaniem się w promowanie marki. Brakowało im jasnych ścieżek do działań takich jak promocja społeczna, pozostawianie opinii na Glassdoor (LexisNexis RSG miał wiele profili na Glassdoor) i pomaganie potencjalnym kandydatom w nawiązaniu kontaktu (istniało wiele stron internetowych Careers).

Inwestuj w swoich rzeczników pracowniczych

Aby wygenerować wewnętrzną dynamikę wokół wspierania marki, Jeffcoat wiedziała, że będzie musiała znaleźć rzeczników pracowników. Zaczęła poszukiwania od zespołu ds. pozyskiwania talentów (był to naturalny wybór, ponieważ byli oni już wykwalifikowani i doświadczeni w reprezentowaniu firmy przed opinią publiczną). Jednak ze względu na unikalną strukturę firmy, Jeffcoat wiedziała, że nie może na tym poprzestać; będzie musiała zaangażować interesariuszy z każdej marki i zrównoważyć reprezentację każdej z nich.

Aby śledzić działania Shelley Jeffcoat w zakresie marki pracodawcy, skontaktuj się z nią na LinkedIn. Aby określić wartości i kulturę, które chcesz stworzyć w swojej firmie, skontaktuj się z nami.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email