Każdy ma listę rzeczy, które wiedzą, że powinni zrobić, ale, spójrzmy prawdzie w oczy, starają się uniknąć robienia za wszelką cenę.

Ale jakich nawyków unikasz, jako właściciel firmy rekrutacyjnej? Z tak wiele do zrobienia, to może być łatwo zapomnieć o małych nawyków, które mogą zrobić wielką różnicę w prowadzeniu firmy.

Tak więc, aby pomóc Ci zacząć, eksperci małego biznesu w Opus Energy zidentyfikowali 11 nawyków biznesowych, których prawdopodobnie nie robisz regularnie, ale powinieneś:

1. Czytaj wiadomości z branży rekrutacyjnej

Tak, są prawdopodobnie sto innych rzeczy, które również potrzebują Twojej uwagi, ale pobyt na szczycie najnowszych trendów i badań w rekrutacji może mieć duży wpływ na zdrowie firmy. Dlaczego nie ustawić kilka alertów Google tak wszelkie istotne wiadomości idzie prosto do skrzynki odbiorczej i zaplanować czas każdego dnia, aby przejrzeć wyniki.

2. Zorganizuj swoją przestrzeń

Jeśli jesteś kreatywny mózg za swoją firmę, to może być wyzwaniem, aby wypełnić to zadanie. Jest to jednak ważne z wielu powodów: może pomóc zwiększyć motywację do pracy i generalnie prowadzi do wyższej produktywności.

3. Uczyń ćwiczenia priorytetem

Ten punkt może nie brzmieć, jakby był związany z Twoją firmą, ale prawda jest taka, że regularne ćwiczenia pomogą Ci poprawić ogólny poziom energii, co może prowadzić do bardziej produktywnych godzin pracy. Jest to również świetny sposób na oczyszczenie głowy, co czyni go idealnym do spalenia stresu związanego z pracą.

4. Regularnie spotykaj się z pracownikami

Jeśli jesteś typem osoby, która nie jest dobra w zarządzaniu ludźmi, może być trudno wyjść z biura i porozmawiać z tymi, którzy dla ciebie pracują. Im więcej interakcji z każdym, jednak, tym bardziej komfortowe będą z tobą, co oznacza, że będą w stanie powiedzieć, jeśli postrzegają, że coś jest nie tak lub wymaga zmiany w firmie.

5. Zaplanuj swój dzień

Nie musisz planować każdej minuty swojego dnia pracy, łącznie z przerwami na kawę i toaletę. Jest to dobry pomysł, jednak, aby wyznaczyć pewne pory każdego dnia, aby sprawdzić i odbieranie poczty głosowej, e-mail, i komunikacji zespołu, tak, że można skoncentrować się na jednym zadaniu w czasie, zamiast próbować wielozadaniowości i nie coraz tyle osiągnięty.

6. Nie reaguj tylko na wydarzenia; ustal priorytety

Oprócz planowania dnia, ustalanie priorytetów pozwala skoncentrować się na jednym zadaniu w danym czasie, bez narażania się na rozproszenie uwagi. Na przykład, jeśli próbujesz ukończyć propozycję, pozostań wylogowany z poczty elektronicznej, aby nie kusiło cię, by odpowiedzieć na wiadomość, która do ciebie przyjdzie, lub wyłącz telefon na godzinę, abyś mógł skupić się na pracy.

7. Przestań sprawdzać te powiadomienia

Nie uwierzysz, jak rozpraszające tych cyfrowych powiadomień można dostać z każdego miejsca może być, nawet gdy telefon jest ustawiony na cichy. Wyznacz sobie czas, np. na lunch, albo na sam koniec dnia pracy, kiedy pozwolisz sobie na sprawdzenie powiadomień na Facebooku czy Instagramie.

8. Skrzynka odbiorcza zero

Podobnie jak w przypadku zorganizowanego miejsca pracy, ta metoda może być dla niektórych większym wyzwaniem niż dla innych. Chodzi o to, aby oczyścić swoją główną skrzynkę odbiorczą z poczty elektronicznej, umieszczając wszystkie e-maile w odpowiednich folderach (które możesz utworzyć, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), gdy już się z nimi uporasz. To pozwala na bardziej przejrzysty widok możliwych do podjęcia działań w skrzynce odbiorczej, więc nie tracisz niczego z oczu.

9. Deleguj zadania do innych członków zespołu

Kiedy zbudowałeś firmę od podstaw, przekazanie kontroli może być wyzwaniem. W końcu nikt nie zna jej lepiej od Ciebie, prawda? Jednak w miarę rozwoju firmy, delegowanie zadań innym pracownikom może pozwolić Ci skupić się na ważnych elementach działalności, które mogą być zaniedbywane.

10. Pozostań pozytywny

Twoi pracownicy zawsze będą patrzeć na Ciebie jako na barometr tego, jak firma sobie radzi i jak oni powinni się zachowywać. Jeśli masz zły dzień, upewnij się, że oni tego nie widzą, ponieważ plotki mogą się rozwijać i rozprzestrzeniać jak ogień.

11. Uczestnicz w wydarzeniach branżowych i networkingowych

Być może nie jesteś towarzyskim motylem. W rzeczywistości, może absolutnie strach uczestniczyć w większych imprezach, ale nigdy nie wiadomo, gdzie spotkania mogą prowadzić, lub czego można się nauczyć. Poświęć trochę czasu, aby zidentyfikować odpowiednie wydarzenia networkingowe, niektóre mogą nawet pozwolić Ci przynieść plus jeden. Kiedy już weźmiesz udział w dwóch lub trzech, na pewno zaczniesz rozpoznawać znajome twarze. Wydarzenia te stają się łatwiejsze, gdy przyzwyczaisz się do etykiety networkingowej.

W końcu, nie ma znaczenia, jak daleko w łańcuchu pokarmowym jesteś w firmie. Pewne nawyki mogą przynieść korzyści każdemu w świecie biznesu, pomagając zwiększyć produktywność i czyniąc Cię lepszym i bardziej efektywnym właścicielem firmy.

O autorze: Conor McArdle pracuje w Opus Energy od trzech lat, tworząc porady biznesowe dla klientów Opus Energy prowadzących małe firmy za pośrednictwem platformy Brighter Business.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzePodziel się na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email