"Keyword targeting" są dwa słowa kluczowe na ustach wszystkich w tej chwili - jest to oczywiście w części do zrobienia z faktem, że Twitter dopiero niedawno uruchomił własne słowa kluczowego kierowania funkcji marketingowej na ich własnej platformie. Nowa funkcja stanowi ekscytujące perspektywy dla reklamodawców i marketerów, ponieważ pozwala im na rynku produktów i usług z ładunkiem więcej trafności niż kiedykolwiek wcześniej.

W kontekście Twitter, słowo docelowe oznacza, że będziemy w stanie dotrzeć do użytkowników, którzy używają konkretnych słów kluczowych i fraz, połączyć te informacje z ich lokalizacji, urządzenia, a nawet płci, a następnie wysłać odpowiednie promowane tweety do ich newsfeed. Funkcja działa również w celu identyfikacji odpowiednich tweety, które użytkownicy są angażowanie się z.

Twitter przykład tego, jak to działa: powiedzmy, że użytkownik tweets o ciesząc się najnowszy album z ich ulubionego zespołu, i tak się składa, że zespół ma grać koncert w lokalnym miejscu. To miejsce może teraz uruchomić kampanię geotargetowaną przy użyciu słów kluczowych dla tego zespołu z Tweetem zawierającym link do zakupu biletów. W ten sposób użytkownik, który tweetnął o nowym albumie, może wkrótce zobaczyć Promoted Tweet na swojej osi czasu, dając im znać, że bilety są na sprzedaż w ich okolicy.

Oczywiście, kierowanie słów kluczowych nie jest niczym nowym i Google zostały oferując funkcję do reklamodawców na chwilę teraz, przy użyciu słów kluczowych z wyszukiwań ludzi, ale na Twitterze, to kolejny duży krok w generowaniu wydatków reklamowych - coś gigant social media potrzebuje, jak stara się czerpać zyski z jego ogromnej bazy użytkowników.

Kierowanie słów kluczowych i rekrutacji

Więc jak ekscytujące, jak ta koncepcja wydaje się być dla reklamodawców i marketerów, którzy są w dość szał nad nim, co to oznacza dla nas rekruterów?

Może nie wiele z powodu ograniczonego czasu, który mamy.

Jako społeczny rekruter mogę w pełni zrozumieć to rozeznanie - na szczycie naszych ciągłych poszukiwań świetnych kandydatów, budowania relacji z klientami oraz procedur zamieszczania ofert pracy, musimy znaleźć czas na budowanie internetowych społeczności talentów, pisanie blogów, organizowanie wydarzeń networkingowych i oczywiście zamieszczanie tweetów i aktualizacji. Z czasu trzeba by skonfigurować jeszcze jeden kompleksowy kampanię do uruchomienia z Twittera usługi kierowania słów kluczowych, jestem skłonny zgodzić się, że większość rekruterów będzie oczywiście zrozumieć, ale po prostu zobaczyć to jako nic więcej niż "miło mieć".

Nie sądzę też, że Twitter będzie wszystko, że zainteresowany w promowaniu funkcji dla rekrutacji anyway. To dlatego, że ogólnie rzecz biorąc, reklama rekrutacja nie jest wystarczająco duży wydatek.

Twitter jest już o konkurowanie z takimi jak Google i Facebook na uwagę dużych reklamodawców, które są przygotowane do wydawania dużych, więc prawdopodobnie rekrutacja jest po prostu postrzegana jako mniejsza ryba, która nie jest warta smażenia. Oczywiście rekrutacja reklamy w Google, Facebook i LinkedIn są w dobrej kondycji - używamy reklam na tych platformach do wielkiego sukcesu już, ponieważ pozwalają nam kierować i przyciągać kandydatów, którzy są nieosiągalne za pośrednictwem tradycyjnych kanałów.

Więc jeśli sam nie zdecyduję się spróbować targetowania słów kluczowych na Twitterze, zdecydowanie czekam na wyniki i opinie rekruterów, którzy uważają, że nie będzie to strata czasu. Jak każda nowa platforma reklamowa mediów społecznościowych, to absolutnie warto być wypróbowany i przetestowany. A w tym przypadku, są rzeczywiście wielkie korzyści z funkcji, że nie mieliśmy dostępu do wcześniej - lokalizacja, płeć i urządzenie.

Twitter mówi:

Konfigurowanie kampanii w celu kierowania słów kluczowych na osi czasu jest bardzo podobny do procesu konfiguracji dla wyszukiwania. Wprowadź słowa kluczowe, które chcesz kierować, wybierz, czy chcesz użyć dopasowania frazy lub nieuporządkowanego dopasowania słów kluczowych, i określić inne opcje kierowania, takie jak lokalizacja geograficzna, urządzenie i płeć.

Jakie problemy może to stwarzać?

Lokalizacja geograficzna, urządzenie i płeć - oczywiście, użycie tych słów automatycznie ostrzega nas do kwestii prywatności. Twitter zachęca do interakcji i zaangażowania, ale może nasi kandydaci zaczynają czuć się trochę przestraszony, jeśli nasze promowane tweety są zbyt dopasowane do rzeczy, które zostały tweeting o? Wszyscy pamiętamy, kiedy reklamy Facebook po raz pierwszy pojawił się i były niepokojąco zbyt blisko naszego życia osobistego.

I przy użyciu słowa kluczowego kierowania do reklamowania się do potencjalnych kandydatów nie tylko ryzyko odstraszania ich z jak wiele wiemy o nich, ale jeśli mamy tweet na nich zbyt dużo my również ryzyko denerwujące je. Ich kanały mogą być potencjalnie już zalewa z innych promowanych tweety z marek i firm, więc nadal, aby zobaczyć więcej bezczelny tweety o pracy może stać się męczące.

Być może w lepszym guście jest przyciąganie kandydatów za pomocą funkcji udostępniania istotnych wiadomości branżowych, informacji o wydarzeniach lub interesujących artykułów. Budowanie naszej puli talentów poprzez bycie postrzeganym jako pomoc, a nie przeszkoda.

Jeśli nie masz nic niezbędnego lub pomocnego do tweetowania, to może nie tweetuj w ogóle.

Powiązane: Kiedy rekruterzy stali się marketerami?

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzePodziel się na FacebookuPodziel się na WhatsAppUdostępnij na Email