Gdzie codziennie zdobywasz informacje? Czy kiedykolwiek rozważałeś pracę w organizacji informacyjnej? W świecie fake newsów, zaufana marka organizacji informacyjnej nie mogłaby być ważniejsza niż obecnie. Wraz z pojawieniem się smartfonów i mediów społecznościowych, wydaje się, że każdy może zostać dziennikarzem obywatelskim, ponieważ z łatwością może zdać relację z miejsca zdarzenia i podzielić się nią z setkami ludzi w ciągu kilku sekund.
Na szczęście istnieją pewne organizacje informacyjne, czy to nadawcy, czy gazety, które wciąż cieszą się zaufaniem wielu osób jako pierwsze, a często jedyne źródło wiadomości.
W tym tygodniu rozmawialiśmy z amerykańskim globalnym liderem w tej dziedzinie i dowiemy się, jakie jest ich podejście do Employer Brand i przyciągania talentów.
Austin Graff jest Marketing and Acquisition Managerem w The Washington Post.
Zapraszamy do wysłuchania odcinka poniżej, przeczytania streszczenia i subskrybowania Employer Branding Podcast.
Słuchaj na Apple Podcasts, Spotify, Stitcher lub Soundcloud.
- Kim są, jeśli chodzi o pracodawcę i co cenią
- Co właściwie reprezentuje hasło "Demokracja umiera w ciemności"?
- Jak przekształcają i wprowadzają innowacje do swojego EVP za pomocą hashtagu #washpostlife
- Dlaczego różnorodność i inkluzja społeczna są priorytetem w The Washington Post
- Jak zmienili sposób tworzenia oryginalnych treści, bez dodatkowych kosztów?
Możesz połączyć się z Austinem tutaj.