Kiedy Aaron Kraljev opuścił Wells Fargo w 2019 roku, zostawił za sobą wiele wygód, które wiążą się z pracą w dużej organizacji: znajomy porządek operacji, znaczące zasoby, pewność, że wie, gdzie zwrócić się po odpowiedzi, oraz stabilność oferowaną przez firmę, która istnieje od ponad stu lat. Fisher Investments, gdzie obecnie pełni funkcję GVP Talent Acquisition and Employer Brand, był niezbadanym terytorium i ułamkiem wielkości Wells Fargo.

Kraljev odkrył jednak, że mniejsza firma nie zawsze oznacza mniejsze zasoby. W rzeczywistości, w firmie Fisher znalazł wiele możliwości i korzyści. Ta przeprowadzka dała mu cenny wgląd w prowadzenie marki pracodawcy w małej firmie i budowanie strategii marki pracodawcy od podstaw.

Posłuchaj na Apple Podcasts, Spotify, Stitcher lub Soundcloud.

Odsetek pracowników zajmujących się zarządzaniem marką pracodawcy w danej organizacji nie jest uniwersalny. Fisher Investments, w stosunku do swojej wielkości, posiada duży zespół zarządzający marką pracodawcy. Dało to Kraljevowi i jego działowi znaczące zasoby i możliwości wprowadzenia zmian, mimo że zaczynali od zera.

Bycie małym pozwala również na większą zwinność i szybszy wzrost. "Duże firmy rosną, zmieniają się, ewoluują, ale nie rosną tak szybko", mówi Kraljev. Praca w firmie liczącej 3700 osób - w przeciwieństwie do wielonarodowego Wells Fargo, które zatrudnia setki tysięcy pracowników - oznacza, że oznaki zmian były bardziej bezpośrednie, widoczne i bardziej ekscytujące.

Co więcej, młodszy nie zawsze oznacza niedoświadczony i niesprawdzony, jeśli chodzi o wiek instytucji. Fisher, choć nie tak stary jak wielu gigantów branży finansowej, istnieje od końca lat 70-tych i nie jest mu obca trudna sytuacja. Kiedy Kraljev objął stanowisko lidera marki pracodawcy, przekonał się, że wartości marki Fishera nie różnią się od tych, którymi kieruje się Wells Fargo, pomimo wielu różnic w wielkości, wieku i strukturze demograficznej klientów.

Aby dowiedzieć się więcej na temat pracy Aarona w employer brand, śledź go na LinkedIn lub posłuchaj jego poprzedniego odcinka na temat pracy z Wells Fargo. Jeśli chcesz uzyskać pomoc w budowaniu EVP i określeniu wartości, które chcesz tworzyć w swojej firmie, skontaktuj się z nami.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email