Dziś jest Narodowy Dzień Recepcjonistów, dzień, aby uczcić rolę profesjonalnych recepcjonistów i docenić wszystkie rzeczy, które robią dla organizacji. Z tej okazji zebraliśmy listę powodów, dla których rola recepcjonistki jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy.
Recepcjonistka jest dość często pierwszą osobą, z którą klient, kandydat lub klient wchodzi w interakcję podczas nawiązywania kontaktu z organizacją, więc są one zasadniczo twarzą i głosem firmy i z tego powodu odgrywają niezwykle ważną rolę w reprezentacji organizacji.
Oto kilka powodów, dla których recepcjonista może być najważniejszą osobą w biurze:
Recepcjoniści są często pierwszą osobą, a czasem jedyną osobą, z którą ludzie mają kontakt, gdy kontakt z organizacją, a ich początkowe osądy firmy są oparte na ich doświadczeniach z tym człowiekiem.
Pierwsze wrażenia są siłą napędową w biznesie i dlatego recepcjonista jest niezwykle wpływowy, jak ich wygląd, maniery, wiedza i pomocność odzwierciedlają całą firmę.
Oni zawsze wydają się mieć rozwiązanie dla problemów, które pojawiają się w najbardziej niedogodnych czasach. Wielki recepcjonista jest w stanie myśleć szybko, rozwiązywać komplikacje, i zapewnić, że klienci i klienci czują, że są w dobrych rękach.
Oni zawsze mogą obsługiwać trudne rozmowy telefoniczne i upewnić się, że wszyscy harmonogramy są na torze, utrzymując się na szczycie wszystkiego, co sprawia, że firma działa sprawnie.
Możesz polegać na recepcjonistka za ich elastyczność i zdolność do przystosowania się do nowych sytuacji. Podczas gdy większość pracowników w biurze będzie koncentrować się na własnych obowiązków i niekoniecznie angażować się w innych obszarach firmy, recepcjonista współdziała z ludźmi w całej organizacji i będzie angażować się we wszystkich działach.
Mają wysoką świadomość goings-on w całej firmie z tego powodu i są bardzo dobrze zorientowani w firmie, co czyni je idealną osobą dla klientów, aby przejść do z pytaniami.
Dzięki naszym recepcjonistom inni pracownicy mają czas, aby zająć się pracą, którą naprawdę są tam po to, aby robić i jest najbardziej wartościowym wykorzystaniem ich czasu. Zarządzanie czasem jest jedną z ich prawdziwych mocnych stron, a recepcjonistki są świetne w żonglowaniu zadaniami i są w stanie zorganizować obowiązki innych pracowników również, gdy jest to konieczne.
Zawsze wiedzą, gdzie znaleźć dokumenty, numery telefonów i adresy e-mail, których potrzebujesz bez chwili zastanowienia i są zawsze dostępne, aby wziąć wiadomości i skontaktować się z niezbędnymi osobami.
Umiejętności komunikacyjne są ich najlepszym atutem i nie tylko mają zdolność do mówienia dobrze i przekazać informacje wyraźnie, są one również świetnymi słuchaczami i są zawsze chętni do reagowania na potrzeby i prośby klientów.
Wiedzą, jak zachować spokój, gdy pod presją i nigdy nie staną się zdenerwowany na kilka dzwoniących linii telefonicznych, wnioski e-mail, i ludzi czekających na recepcji.
Happy #NationalReceptionistDay #teamexceptional pic.twitter.com/0Z2rwALHeV
- Evi (@bystevi) 13 maja 2015 r.
Jesteśmy tak wdzięczni za wszystko, co robicie, Stephanie & Jeremy! Happy #NationalReceptionistDay pic.twitter.com/V8VweSSa4Y
- Dr. Steven Dayan (@drdayan) May 13, 2015
To jest #NationalReceptionistDay! Te piękności prowadzą show w #DermalogicaUK HQ! Bez nich rozsypalibyśmy się na kawałki ☎ pic.twitter.com/H5WkoeOMdJ
- Dermalogica UK & IRE (@DermalogicaUK) May 13, 2015
Chcemy powiedzieć ogromne podziękowania 2 naszej niesamowitej Recepcjonistce za całą jej ciężką pracę! #NationalReceptionistDay #naplesfl pic.twitter.com/TLEbnk9ShZ
- BarronCollierComp (@BCCompanies) 13 maja 2015 r.
Mały prezent gotowy dla recepcjonistki z samego rana ???? #excited @atli31 #NationalReceptionistDay @wearemitie pic.twitter.com/IqAGEZHgqh
- Stacy Collins (@MrsStacyC) May 12, 2015