Salesforce, amerykańska firma technologiczna odpowiedzialna za jedną z najpopularniejszych na świecie platform CRM, zdobyła ponad 80 nagród za kulturę organizacyjną. W ciągu ostatnich pięciu lat jej zespół zwiększył się ponad trzykrotnie. Metryki marki pracodawcy mogą być niechlubnie nieuchwytne, ale te liczby malują jasny obraz: Salesforce robi coś dobrze.

Co sprawia, że firma jest wyjątkowo dobrym miejscem do pracy? Chrissy Thornhill, starszy menedżer ds. marki pracodawcy i rekrutacji w firmie Salesforce, określiła kilka cech, dzięki którym jej marka pracodawcy dobrze prosperuje.

Celowe

Środowisko w firmie Salesforce nie jest szczęśliwym przypadkiem ani wygodnym produktem ubocznym. "Bardzo świadomie podchodzimy do naszej kultury" - mówi Thornhill. "Zapisujemy ją. Nadajemy jej priorytety. Budujemy wokół niej programy. Mierzymy ją. Nieustannie wprowadzamy innowacje w tym zakresie".

Świadomi globalnie

Główna siedziba firmy Salesforce mieści się w Stanach Zjednoczonych, ale jej globalne biura znajdują się na sześciu kontynentach. Niewinna treść w mediach społecznościowych może nie mieć takiego samego wydźwięku w różnych regionach. Ostatnie dziewięć miesięcy, jak mówi Thornhill, uświadomiło nam ten fakt.

Inkluzywna strona

Sprawiedliwość w miejscu pracy ma wpływ nie tylko na pracowników, którzy już dołączyli do zespołu, ale również na tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rekrutacją. To dlatego Salesforce mianował Tony'ego Propheta swoim Chief Equality and Recruiting Officer, który ściśle współpracuje z zespołem Thornhilla.

Odpowiedzialna strona

Zespół Thornhilla obiecuje kandydatom wielkie rzeczy podczas procesu rekrutacji. Następnie rozliczają się z ich spełnienia.

Oszczędny w czasie

Czasami sukces zespołu ds. marki pracodawcy Salesforce polega na tym, czego nie robi. Zamiast rozpraszać swój niewielki zespół na jak największą liczbę działań, wybierają miejsca, w które inwestują swój czas.

Dzięki tym cechom Thornhill pozostała w Salesforce, ponieważ jej zespół ds. marki pracodawcy podwoił się. Jeśli jej własny entuzjazm dla miejsca pracy jest jakimkolwiek wskaźnikiem, to ten rozwój dopiero się zaczyna: "To była niezła podróż i nie sądzę, aby w najbliższym czasie miało się to skończyć".

Aby śledzić pracę Chrissy Thornhill w zakresie marki pracodawcy, połącz się z nią na LinkedIn. Aby uzyskać pomoc w określeniu wartości i kultury, którą chcesz stworzyć w swojej firmie, skontaktuj się z nami.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email