Nie każdy będzie szczęśliwy w swojej pracy - niektórzy będą żyć na wymarzonym stanowisku i cieszyć się każdą chwilą, ale inni mogą chcieć zrobić sobie przerwę lub odejść całkowicie.
Jeśli pracownik odchodzi, czasami może to być nieuniknione, ale jeśli jesteś stale traci swoich najlepszych graczy i obrót jest obracając brudne, to masz prawdziwy problem. Nadszedł również czas, aby spojrzeć na dziesięć powodów wymienionych poniżej (przez redii.com) i zobaczyć, jak traktujesz swoich pracowników.
Czy czujesz się niezadowolony ze swojej pracy? 58% pracowników, którzy nie są zadowoleni ze sposobu, w jaki są traktowani, planuje zmienić pracę w ciągu roku - ale jakie są główne powody tego niezadowolenia?
66% pracowników twierdzi, że wynagrodzenie jest prawdziwym problemem, a tyle samo wyjaśnia, że nie czują się doceniani - dlatego upewnij się, że Twoi pracownicy są doceniani za wszystko, co robią i szanowani za swoje wartości i zaangażowanie również poza miejscem pracy.
RELATED: Ile kosztuje niezadowolony pracownik?
Wysoko wykwalifikowany, inteligentny i produktywny pracownik nie zawsze jest dobrym menedżerem. Musisz zainwestować czas, pieniądze i zasoby w szkolenie swoich liderów i podkreślanie kluczowej roli, jaką odgrywają.
Podobno 37% pracowników ma złą opinię o swoim szefie - dlatego jasno komunikuj cele każdemu pracownikowi i dobrze ich poznaj.
CZYTAJ WIĘCEJ: 10 mitów na temat relacji pracownik - menedżer
W badaniu przeprowadzonym na 210 000 pracowników, mniej niż połowa była zadowolona z informacji, które otrzymywali od kierownictwa. Komunikacja jest procesem dwukierunkowym, więc oceń kanały, za pomocą których ludzie mogą przekazywać i otrzymywać informacje.
Nieco ponad połowa Australijczyków uważa, że są wystarczająco doceniani w pracy - a 93,3%, którzy są regularnie doceniani, czują się zadowoleni w swojej obecnej pracy. Efektywne uznanie jest SMART:
36% pracowników czuje, że zostali pominięci przy awansie i chociaż nigdy nie powinieneś o to prosić - więc nie polegaj tylko na dawaniu im więcej pieniędzy. Wspieraj i szkol ich, aby zapewnić, że awansują również dzięki odpowiednim umiejętnościom.
Ten punkt wynika z ostatniego - brak szkoleń prowadzi do stagnacji. Jeśli wyciąć swoje budżety szkoleniowe, zobaczysz firmę, która jest mniej produktywna i mniej wydajna.
Ludzie lubią osiągać poprzez podróż - nie chcą iść prosto na szczyt lub pozostać na stanowisku, na którym są. 45% pracowników stwierdziło, że są niezadowoleni z możliwości awansu, a 22%, którzy nie widzą możliwości, szukają innych firm.
Przy 39% pracowników niezadowolonych ze swojej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, a 80% chce pracować mniej godzin, nie jest zaskakujące, że zobowiązania do pracy poza godzinami pracy są ważnym powodem odejścia niektórych osób - ponieważ może to spowodować wypalenie.
Zawsze upewnij się, że sprawdzasz swoich pracowników, aby pomóc im zarządzać ich celami i ograniczyć ich listę rzeczy do zrobienia do minimum.
Najbardziej cenione atrybuty w pracy to zaufanie, szczerość i uczciwość, według 90% pracowników. 80% twierdzi, że brak zaufania jest wystarczającym powodem do odejścia.
RELATED: Jak budować zaufanie pracowników dzięki szczerym rozmowom o karierze?
Czy masz cel dla swojego kraju? 68% pracowników uważa, że firmy nie robią wystarczająco dużo, aby stworzyć poczucie celu - powinno być coś większego, do czego wszyscy się przyczyniają.
Za każdym razem, gdy do zespołu dołącza ktoś nowy, upewnij się, że jasno komunikujesz mu, co oznacza Twoja firma i jaką rolę odgrywa w osiągnięciu celu zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJ: Jak zrezygnować z pracy bez palenia mostów