Nie każdy będzie szczęśliwy w swojej pracy - niektórzy będą żyć na wymarzonym stanowisku i cieszyć się każdą chwilą, ale inni mogą chcieć zrobić sobie przerwę lub odejść całkowicie.

Jeśli pracownik odchodzi, czasami może to być nieuniknione, ale jeśli jesteś stale traci swoich najlepszych graczy i obrót jest obracając brudne, to masz prawdziwy problem. Nadszedł również czas, aby spojrzeć na dziesięć powodów wymienionych poniżej (przez redii.com) i zobaczyć, jak traktujesz swoich pracowników.

1) Nie są doceniani:

Czy czujesz się niezadowolony ze swojej pracy? 58% pracowników, którzy nie są zadowoleni ze sposobu, w jaki są traktowani, planuje zmienić pracę w ciągu roku - ale jakie są główne powody tego niezadowolenia?

66% pracowników twierdzi, że wynagrodzenie jest prawdziwym problemem, a tyle samo wyjaśnia, że nie czują się doceniani - dlatego upewnij się, że Twoi pracownicy są doceniani za wszystko, co robią i szanowani za swoje wartości i zaangażowanie również poza miejscem pracy.

RELATED: Ile kosztuje niezadowolony pracownik?

2) Źli menedżerowie:

Wysoko wykwalifikowany, inteligentny i produktywny pracownik nie zawsze jest dobrym menedżerem. Musisz zainwestować czas, pieniądze i zasoby w szkolenie swoich liderów i podkreślanie kluczowej roli, jaką odgrywają.

Podobno 37% pracowników ma złą opinię o swoim szefie - dlatego jasno komunikuj cele każdemu pracownikowi i dobrze ich poznaj.

CZYTAJ WIĘCEJ: 10 mitów na temat relacji pracownik - menedżer

3) Słaba komunikacja:

W badaniu przeprowadzonym na 210 000 pracowników, mniej niż połowa była zadowolona z informacji, które otrzymywali od kierownictwa. Komunikacja jest procesem dwukierunkowym, więc oceń kanały, za pomocą których ludzie mogą przekazywać i otrzymywać informacje.

4) Ich wysiłki nie są doceniane:

Nieco ponad połowa Australijczyków uważa, że są wystarczająco doceniani w pracy - a 93,3%, którzy są regularnie doceniani, czują się zadowoleni w swojej obecnej pracy. Efektywne uznanie jest SMART:

  • Konkretne: Połącz je z wartością firmy lub zachowaniem, które chcesz, aby się powtarzało.
  • Mierzalne: Śledź, kto w firmie wyraża uznanie, a kto je otrzymuje.
  • Autentyczne: Nigdy nie kłam - zawsze miej na myśli to, co mówisz i mów to, co masz na myśli.
  • Regularny: Uznanie 8 razy w roku ma największy wpływ.
  • W odpowiednim czasie: Uznaj natychmiast i wzmocnij dobre samopoczucie w tym właśnie momencie.

5) Nie dostali awansu:

36% pracowników czuje, że zostali pominięci przy awansie i chociaż nigdy nie powinieneś o to prosić - więc nie polegaj tylko na dawaniu im więcej pieniędzy. Wspieraj i szkol ich, aby zapewnić, że awansują również dzięki odpowiednim umiejętnościom.

6) Brak szkoleń:

Ten punkt wynika z ostatniego - brak szkoleń prowadzi do stagnacji. Jeśli wyciąć swoje budżety szkoleniowe, zobaczysz firmę, która jest mniej produktywna i mniej wydajna.

7) Nie ma drogi w górę:

Ludzie lubią osiągać poprzez podróż - nie chcą iść prosto na szczyt lub pozostać na stanowisku, na którym są. 45% pracowników stwierdziło, że są niezadowoleni z możliwości awansu, a 22%, którzy nie widzą możliwości, szukają innych firm.

8) Zbyt dużo pracy:

Przy 39% pracowników niezadowolonych ze swojej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, a 80% chce pracować mniej godzin, nie jest zaskakujące, że zobowiązania do pracy poza godzinami pracy są ważnym powodem odejścia niektórych osób - ponieważ może to spowodować wypalenie.

Zawsze upewnij się, że sprawdzasz swoich pracowników, aby pomóc im zarządzać ich celami i ograniczyć ich listę rzeczy do zrobienia do minimum.

9) Brak zaufania lub autonomii:

Najbardziej cenione atrybuty w pracy to zaufanie, szczerość i uczciwość, według 90% pracowników. 80% twierdzi, że brak zaufania jest wystarczającym powodem do odejścia.

RELATED: Jak budować zaufanie pracowników dzięki szczerym rozmowom o karierze?

10) Nie znali lub nie łączyli się z Twoim celem:

Czy masz cel dla swojego kraju? 68% pracowników uważa, że firmy nie robią wystarczająco dużo, aby stworzyć poczucie celu - powinno być coś większego, do czego wszyscy się przyczyniają.

Za każdym razem, gdy do zespołu dołącza ktoś nowy, upewnij się, że jasno komunikujesz mu, co oznacza Twoja firma i jaką rolę odgrywa w osiągnięciu celu zespołu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Jak zrezygnować z pracy bez palenia mostów

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email