Branża rekrutacyjna jest silnie uzależniona od komunikacji dla jego sukcesu i tak wielu konkurencyjnych agencji tam, to jest coraz ważniejsze dla rekruterów, aby podnieść ich profil i budować nazwę dla siebie. Dlatego wzrost mediów społecznościowych zrozumiałe zrewolucjonizował sposób, że rekruterzy funkcji, co pozwala im łączyć się z opinią publiczną i delegowania aktualizacji przemysłu i ogłoszeń o pracę szybko i sprawnie.

To jest, gdzie Buffer przychodzi w, dzięki czemu jeszcze szybciej i łatwiej dzielić się treścią niż kiedykolwiek wcześniej, za pomocą jednego kliknięcia przycisku.

Wprowadzenie:

Jeśli nie słyszałeś wcześniej o Bufferze, pozwól, że cię wprowadzę. Ten przydatny dodatek do świata mediów społecznościowych jest zautomatyzowany społeczny post aplikacji, która pozwala zaplanować swoje aktualizacje mediów społecznościowych i zarządzać wieloma kontami sieciowymi w jednym miejscu, w tym Twitter, Facebook, LinkedIn i Instagram. Na domiar złego, jest darmowa i można ją pobrać bezpośrednio do przeglądarki, w tym ikonę łatwego dostępu w prawym górnym rogu ekranu, jednak uaktualnienie jest dostępne do kupienia, co pozwala na synchronizację dodatkowych kont i zaplanować więcej postów z wyprzedzeniem.

Korzystanie z aplikacji jest dość proste; w zasadzie, po otwarciu artykułu, który chcesz udostępnić, wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć ikonę Buffer i odpowiednie informacje są wprowadzane do kompozytora, który jest następnie swobodnie edytować i wybrać, które sieci chcesz podzielić się nim z.

Innym jednym z kluczowych funkcji Buffera jest planowanie postów, które pozwala określić, kiedy posty będą publikowane w ciągu dnia, w oparciu o analizę czasu, w którym poprzednie posty były najbardziej skuteczne. Pozwala to na linii do treści, które mają być automatycznie publikowane na jednej lub więcej wybranych sieci społecznych mediów, bez konieczności ponownego zalogowania się. Poręczne, prawda?

Jak to może pomóc w rekrutacji?

Umieszczanie istotnych artykułów na temat branży i aktualizacji firmy jest naprawdę ważne dla agencji rekrutacyjnej do tworzenia i utrzymania pozytywnej reprezentacji dla społeczeństwa i Buffer może pomóc przyspieszyć i uprościć to. Poprzez synchronizację wszystkich swoich kont mediów społecznościowych z Buffer, nie musisz się już martwić o zalogowanie się do każdego konta indywidualnie, jak po prostu klikając na ikonę Buffer na górze strony, można wybrać jedną lub wiele sieci mediów społecznościowych, które chcesz udostępniać treści jednocześnie, oszczędzając czas i wysiłek. Idealny na tę okazję natknąć się na absolutny klejnot artykułu, który chciałbyś udostępnić lub rozpaczliwie trzeba znaleźć kandydatów do pracy, ale masz 101 innych rzeczy na swojej liście "do zrobienia". Po tym wszystkim, jeśli miałeś doświadczenie w pracy w rekrutacji, będziesz dobrze wiedzieć, że czas jest najważniejszy i tak ważne, jak łączenie się z rynku docelowego jest nie zawsze jest czas, aby to zrobić.

To jest, gdzie Buffer w funkcji planowania może zapisać dzień, umożliwiając skonfigurowanie treści, które mają być umieszczone na każdym z kont w określonych godzinach, bez konieczności logowania się wielokrotnie w ciągu dnia, co oznacza, że konto pozostaje aktualizowane i płynne. Social media jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kandydatów, z nim odgrywa dużą rolę w życiu codziennym dla tak wielu i tak przez planowanie rozłożone ogłoszenia o pracę w różnych czasach, można dotrzeć do maksymalnej liczby potencjalnych kandydatów logowania w ciągu dnia.

Wnioski:

Aby zaokrąglić, Buffer jest zdecydowanie aplikacja, którą polecam, ponieważ może zapewnić ogromne korzyści w zakresie efektywności czasowej i utrzymania swojej obecności w mediach społecznościowych. Planowanie tweety może zapewnić, że pożądane treści są rozpowszechniane i nie trzeba się martwić o biorąc czas z innych zadań lub konieczności pamiętania, aby zaktualizować swoje konta w ciągu dnia. Ikona skrótu nie może ułatwić dzielenia się artykułami na bieżąco, co oznacza, że zarządzanie mediami społecznościowymi nie może być prostsze, więc dlaczego nie spróbować samemu?

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email