Więc zarejestrowałeś się na tak wielu platformach mediów społecznościowych, jak to tylko możliwe, ale teraz kluczową sprawą jest utrzymanie się na szczycie. Świat mediów społecznościowych porusza się bardzo szybko, więc jak można znaleźć czas, aby stale je aktualizować, jak również utrzymanie treści istotnych i docelowych?

W tym tygodniu nasz zespół ekspertów daje Ci swoje wskazówki, jak to zrobić i na szczęście istnieje wiele narzędzi online, aby pomóc Ci też.

Ariel Jolo

Narzędzi jest kilka, ja osobiście wolę korzystać z każdej platformy osobno. Każda z nich ma swoje własne kody i etykiety i stwierdziłem, że lepiej poświęcić trochę więcej czasu, aby osiągnąć dobrze spreparowany przekaz, niż po prostu multipostować to samo tylko ze względu na towar.

Ariel Jolo, Global Employer Brand Manager, w Medallia.

Adrian Cernat

Automatyzuj wszystko, co możesz i oszczędzaj cenny czas na inne ważne zadania. Jak to zrobić? Zaopatrz się w narzędzia, które dają Ci możliwość zarządzania organicznymi treściami społecznościowymi z poziomu scentralizowanego portalu. A jeśli to się dzieje, aby być tym samym narzędziem, które już upoważnia ich działań reklamowych rekrutacji, nawet lepiej. Bo nie tylko będzie włączenie automatyzacji do social media workflows zaoszczędzić czas i wysiłek dla rekruterów, którzy w przeciwnym razie musieliby mozolnie post treści, czytać i odpowiadać na komentarze, i zbierać dane - będzie to o wiele łatwiejsze do tworzenia strategicznego wyrównania między organicznych i płatnych treści.

Adrian Daniel Cernat, CEO i współzałożyciel SmartDreamers

Sarang Brahme

Zidentyfikuj swoją grupę docelową, zbuduj silny strumień treści, zaangażuj swoich pracowników/podmioty powiązane do rozpowszechniania informacji i bądź konsekwentny w tym, co mówisz! Budowanie sieci kontaktów i śledzenia wymaga czasu, więc bądź cierpliwy. Media społecznościowe nie zapewnią Ci ROI od pierwszego dnia, potrzeba cierpliwości i konsekwencji.

Sarang Brahme, Global Social Recruiting & Talent Brand Manager, Capgemini.

Carmen Collins

Poświęć na to czas. Zablokuj czas w swoim kalendarzu - spraw, aby stało się to nawykiem. Nie musisz być wszędzie przez cały czas, to właśnie robią social media managerowie. Bądź strategiczny, przemyślany i bądź sobą.

Carmen Collins, Social Media & Talent Brand Lead, Cisco.

Cameron Brain

Jak każdy profesjonalista, masz tonę na talerzu, więc uczyń to tak łatwe, jak to możliwe, aby być aktywnym na społecznej. Zdobądź odpowiednie narzędzia, zrozum, jak z nich korzystać i nie trać czasu na rozpraszanie się (social jest, mimo wszystko, w 100% uzależniający). Jeśli jesteś indywidualnym rekruterem, natywne aplikacje sieci społecznościowych (np. aplikacja Linkedin) powinny być więcej niż wystarczające. Jednak i jeśli jesteś członkiem zespołu lub zarządzać zespołem rekruterów, należy zdecydowanie spojrzeć na platformie zwolenników, takich jak EveryoneSocial. Taka platforma nie tylko sprawia, że łatwiej dla swoich ludzi, ale zapewnia analityki i raportowania, aby upewnić się, że wszyscy są jazdy w kierunku tych samych celów.

Cameron Brain, CEO & Co-Founder, EveryoneSocial.com.

Mark Cavanagh

Konsekwencja jest kluczem, Twoje cele social media będzie określić poziom zarządzania wymagane do dostarczania wartościowych treści i kultywować swoją sieć. Dla poszczególnych rekruterów, może to być tak proste, jak cotygodniowe przypomnienie, aby umieścić swoje najnowsze role, akcji przydatne linki i dotknąć bazy z połączeń. Dla osób zaangażowanych w marketing rekrutacyjny, korzystanie z asystenta planowania (Sprout Social) w połączeniu ze sponsorowanymi lub płatnymi mediami społecznościowymi pozwoli Ci to zrobić na większą skalę, zwiększając zasięg i automatyzując interakcję i punkty kontaktu społecznego.

Mark Cavanagh, Marketing Manager w The One Group.

Victoria Sorensen

Potrzebujesz narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, takiego jak Hootsuite, Tweetdeck, Buffer (istnieje mnóstwo darmowych aplikacji). To nie musi być skomplikowane, potrzebujesz spójności i widoczności. Planowanie postów pomiędzy spontanicznością to skuteczny sposób na zarządzanie swoją obecnością.

Victoria Sorenson , Senior Talent Advisor, Oracle.

Othamar Gama Filho

Bycie istotnym wymaga czasu i planowania, użyj narzędzia takiego jak Buffer, aby pomóc Ci łatwo zaplanować i udostępnić odpowiednie treści.

Othamar Gama Filho, jest dyrektorem generalnym w Talentify.

Stephanie Scher

Podejdź do mediów społecznościowych jak do każdej innej platformy marketingowej lub reklamowej. Zrozumieć demografię typowych użytkowników i mieć mierzalne cele, które wspierają cel Twojej obecności. Utrzymuj konto z regularną kadencją i pozostań w kontakcie, obserwując aspiracyjne i konkurencyjne konta, aby zobaczyć, co robią w porównaniu do Twojego podejścia lub strategii.

Stephanie Scher, Talent Brand|Social Media, Vanguard.

Eva Baluchova

Pamiętam, jak kiedyś myślałam, że zarządzanie mediami społecznościowymi jest łatwe, bo jest darmowe. Tworzyć, publikować, analizować i raportować. Nie rozumiałam, jak bardzo może to być przytłaczające. Cierpliwość i konsekwencja są tutaj słowami kluczowymi, a te dwa wymagają dużo czasu. Na szczęście istnieje wiele wspaniałych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi. Pozwalają one zaoszczędzić czas, pieniądze, a co najważniejsze sprawią, że będzie to przyjemne. Mogą nawet pomóc Ci poprawić zasięg Twoich treści. Dobrą wiadomością jest to, że wiele z tych narzędzi ma hojne darmowe tiery. Polecam takie narzędzia jak Buffer, Hootsuite, Corwdfire, Sprout Social. Jest ich o wiele więcej; sprawdź, które z nich najlepiej pasuje do Ciebie i Twojego budżetu.

Eva Baluchova, Talent Lead , Levelup Ventures.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail