Grudzień to tradycyjnie ten czas w roku, kiedy masz szansę usiąść ze swoją dziesiątą gorącą czekoladą i ciastem z mince, aby zastanowić się nad tym, co udało Ci się osiągnąć w mijającym roku w stosunku do Twoich postanowień noworocznych, a na pewno w stosunku do celów wyznaczonych przez Twojego pracodawcę!

Myślę jednak, że ważne jest również dokonanie bilansu i zastanowienie się nad "miękkimi" elementami wyciągniętych wniosków - z pewnością pod kątem tego, jakie zachowania zmienilibyście, aby poprawić swoje wyniki, co zmienicie w przyszłym roku, jeśli chodzi o wasze podejście do sytuacji, a nawet kogo będziecie starali się unikać w przyszłym roku.....

Poprosiłem moich kolegów, aby również zastanowili się, czego najbardziej nauczyli się w tym roku i oto nasze podsumowanie; mamy nadzieję, że uznacie je za przydatne i bylibyśmy ciekawi, czy również mieliście podobne sytuacje w swojej firmie?
mieliście podobne sytuacje w swojej firmie?

Znak czasów

Zawsze z każdym klientem, z którym chcemy współpracować, uzgadniamy z góry warunki, które zawierają jasne klauzule dotyczące opłat, terminów płatności i okresów rabatów. Zazwyczaj nasi klienci byli poprzedni użytkownicy i tak rzadko jest problem wokół płacenia nam po kandydat jest umieszczony- wszystko część i nieodłączną częścią rekrutacji warunkowej.

Jednak spotykasz klienta, który jest przez rekomendację i zgadzasz się na opłaty na e-mail, jednak nie dostać rzeczywisty podpisany dokument zakładając, że umowa e-mail jest wystarczające. Słowo ostrzeżenia - jeśli ten klient następnie zamienia się w najgorszy koszmar i odmawia zapłaty pełnej opłaty - dzielenie włosa na czworo nad tym, okazuje się, że podpisany dokument jest jedynym sposobem, aby chronić swój biznes.

Niestety, ten scenariusz doprowadził do usunięcia tego klienta jako partnera naszej marki, ponieważ dla nas zaufanie jest najważniejsze i nigdy nie moglibyśmy umieścić kogoś innego w firmie, która narusza to zaufanie w tak zaciekły sposób.
tak zaciekle. Z pewnością będziemy bardzo ostrożni w przyjmowaniu nowych klientów i zawsze z podpisanymi warunkami. Czy zdarzyło Ci się to już? Jaki był wynik?

Ludzie z Marmite

Z wiekiem uczymy się doceniać to, jakimi ludźmi chcemy się otaczać - ja z pewnością odkryłem, że po 40-stce są tacy, z którymi chcę przebywać i tacy, których muszę tolerować.
te, które muszę tolerować i w biznesie, to nie jest inaczej. Na przykład, w rekrutacji, masz tendencję do natknąć się na wiele silnych charakterów i tylko czasami graniczą z narcyzami - tych, którzy nie mają empatii lub zaangażowania do nikogo, ale siebie. Jak można przewidzieć, kto te osoby będą inne niż zaufanie do naszej własnej intuicji i doświadczenia życiowego, nawet my, jako doświadczonych rekruterów, czasami dostać wełny ciągnięty gdzie ktoś będzie testować naszą cierpliwość i zaufanie. Jednak zalecamy 3 strajki i jesteś na zewnątrz zasady, jak nie ma tylko tyle pecha jedna osoba może mieć podczas procesu wywiadu. Co robisz, gdy masz do czynienia z kimś, kogo nie lubisz?

Czytnik kryształowej kuli

Niestety nie jestem wróżką, ani nie mogę przewidzieć przyszłości, więc moje podsumowanie jest to, że każda sytuacja rekrutacja twarz będzie wyjątkowy i że nigdy nie można przewidzieć, co wynik będzie. Co można zrobić, aby nawigować z dala od ryzyka i kierować się w stronę pozytywnego wyniku jest zawsze zadawać otwarte pytania, być przygotowanym do słuchania i poprosić o "nie", być autentyczne w swoim własnym podejściu, tak aby stworzyć otwarte i przejrzyste zaangażowanie z klientem. Tak łatwo jest mi powiedzieć, że przyjmuję pragmatyczny punkt widzenia, ponieważ prowadzę własną firmę, więc nie mam udziałowców ani szefa, którego muszę zadowolić; jednak im mniej się martwimy lub jesteśmy zafiksowani na "zarabianiu pieniędzy", a bardziej skupiamy się na wynikach - zdobywając właściwych ludzi do właściwej pracy - sprawi, że będziesz o wiele bardziej profesjonalnym, spokojniejszym i uczciwym operatorem na każdym rynku, na którym działasz. Czy znalazłeś to na swoim rynku? Czy są jakieś niuanse, które możesz przewidzieć?

Wartość USP

Zrozumienie, czym jest Twoja USP, powinno stanowić kluczową część każdego planu rozwoju kariery lub działalności biznesowej. Dlaczego ktoś kupuje od Ciebie - niezależnie od tego, jaki jest Twój produkt lub usługa.
usługi.
Pomyśl o tym i na podstawie tego USP zbuduj swoją propozycję wartości, aby za każdym razem, gdy nawiązujesz kontakt z nowym klientem, móc w prosty sposób przedstawić, dlaczego jesteś najlepszą osobą, która może mu pomóc.
Dowiedzieliśmy się w tym roku, że nasze QUI, przepraszam "klucz" USP jest to, że jesteśmy bardzo rozeznanie w naszym podejściu (jeden wywiad, aby uzyskać ktoś pracę - umieszczony stosunek jest 1:1.16) i to prowadzi do wysokiej jakości i poufne usługi utrzymania poufności kandydatów i oszczędzając ich czas.


Co jest Twoją cechą charakterystyczną? Mamy nadzieję, że to daje jakieś namacalne refleksje budować swoje nowe cele roku na. Chętnie je usłyszymy. Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili czas na czytanie moich blogów na UnderCover Recruiter w 2019 roku, wszystkiego najlepszego na 2020 rok.

Podziel się tym postem:

Udostępnij na LinkedInPodziel się na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email