"Nie martw się, to tak jak jazda na rowerze". Jak często słyszałeś ten banał? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w wieku około 5 lat nauczyłeś się jeździć na rowerze. Po wielu upadkach, uderzeniach goleniami o pedały i utracie kontroli, stało się coś magicznego. Jeździsz! To uczucie jest euforyczne i nie do opisania. W jakiś sposób udaje Ci się połączyć szereg skomplikowanych umiejętności - balansowanie, pedałowanie, kierowanie, zmianę biegów, hamowanie - w nieskomplikowany sposób. Nie przewracasz się, nie masz siniaków na goleniach i zachowujesz kontrolę. Od tego momentu jazda na rowerze stała się drugą naturą. Nie trzeba się już nad tym zastanawiać. To się po prostu dzieje.

Być może najlepszym przykładem euforii związanej z nauką jazdy na rowerze, jaki widziałem, jest 6-letni Owen Kosevich. Jego filmik na YouTube nakręcony przez ojca zeszłego lata uchwycił to doświadczenie i stał się viralem!

Rodzice Owena byli cytowani, mówiąc, że przeszedł przez "emocjonalnie próbując czas" w nauce jazdy na rowerze. Kiedy zdarzył się cud jazdy na dwóch kółkach, jego duma wybuchła w jego inspirującym przesłaniu: "Wszyscy, wiem, że możecie w siebie uwierzyć. Jeśli wierzysz w siebie, będziesz wiedział, jak jeździć na rowerze".

Uwierz w siebie, a staniesz się swoją marką!

Bycie swoją marką jest jak jazda na rowerze - kiedy uwierzysz w swoją markę, zainspirujesz się do podjęcia działania i treningu, aby stać się swoją marką. Podobnie jak jazda na rowerze, stawanie się swoją marką obejmuje połączenie serii kroków w nieskomplikowany sposób. Twoja ciężka praca i trening pozwolą Ci naturalnie być cały czas "on-brand" i, tak jak w przypadku jazdy na rowerze, nigdy o tym nie zapomnisz.

Często odwołuję się do cytatu z Lance'a Armstronga, kiedy ludzie wątpią lub obawiają się wskoczyć na "rower odkrycia marki osobistej": "Jeśli martwisz się, że spadniesz z roweru, nigdy na niego nie wsiądziesz".

Personal branding musi najpierw zacząć się od przekonania, że masz do zaoferowania coś autentycznego i wyjątkowego - tę "rzecz", która odróżnia Cię od innych. Czy jednak nie jest w ludzkiej naturze, aby nie wierzyć w coś, dopóki nie mamy dowodów, że to rzeczywiście istnieje?

Kiedy uczymy się jeździć na rowerze, dowody pochodzą z kolejnych kroków, które robimy od upadku, przez chwilowe utraty równowagi, aż po euforię z jazdy na rowerze dookoła bloku po raz pierwszy. Z każdym krokiem nasze przekonanie, że potrafimy jeździć na rowerze staje się coraz bardziej oczywiste i dalej wskakujemy na siodełko. Nie poddajemy się!

Objedź swoją markę 360 stopni dookoła bloku!

W procesie odkrywania marki osobistej, najlepszym sposobem na uzyskanie dowodów, których potrzebujemy, aby uwierzyć w naszą markę, jest ocena marki osobistej 360Reach. Nie ma innego narzędzia, które dostarczyłoby Ci rzeczywistych informacji na temat Twojej marki od osób, które dobrze Cię znają. Kiedy otrzymasz końcowy raport z wynikami, zobaczysz dowody we wszystkich atrybutach marki, umiejętnościach, mocnych stronach i kompetencjach, które ludzie kojarzą z Tobą. Dzięki współpracy z certyfikowanym strategiem personal brandingu przeanalizujesz swoje wyniki i utwierdzisz się w przekonaniu o słuszności swojej marki. W końcu będziesz mógł jeździć ze swoją marką dookoła bloku, a bycie swoją marką będzie przychodziło Ci naturalnie!

Tak więc, pożyczając inspirujące przesłanie Owena: "Wszyscy, wiem, że możecie w siebie uwierzyć. Jeśli uwierzycie w siebie, możecie być swoją marką!".

Powiązane: 6 Ways to Start Building Your Personal Brand Today (6 sposobów na rozpoczęcie budowania swojej marki osobistej już dziś)

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzePodziel się na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email